Είστε εδώ:
Αρχική > ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ > Απεργία την Πέμπτη 22 Ιουνίου στη Ναυπηγοεπισκευή

Απεργία την Πέμπτη 22 Ιουνίου στη Ναυπηγοεπισκευή

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη 22/6 οι εργαζόμενοι στη Ναυπηγοεπισκευή, συνεχίζοντας τις κινητοποιήσεις για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) που θα επαναφέρει σε ισχύ την τελευταία υποχρεωτική Σύμβαση (2009 και 2010). Την κινητοποίηση έχουν προκηρύξει το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής και Ναυπηγικής Βιομηχανίας Ελλάδας (παραρτήματα Πειραιά και Σαλαμίνας) και το Σωματείο Ναυπηγοξυλουργών. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης θα γίνει απεργιακή συγκέντρωση, στις 8 π.μ., έξω από τα ναυπηγεία Χαλκίτη. Την ίδια μέρα, στις 6.30 μ.μ., θα γίνει Γενική Συνέλευση στην κεντρική πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.
Χτες το πρωί το Συνδικάτο Μετάλλου έκανε εξόρμηση στους εργαζόμενους στα έργα επισκευής της μεγάλης πλωτής δεξαμενής του ΟΛΠ. Ο πρόεδρος του Συνδικάτου, Σωτήρης Πουλικόγιαννης, μίλησε στους εργαζόμενους για την απεργία και τα αιτήματά της και παράλληλα τους κάλεσε να πάρουν μέρος στην πανελλαδική διαδήλωση του ΠΑΜΕ στο ΝΑΤΟικό στρατηγείο στη Θεσσαλονίκη, στις 24 Ιούνη.
Η μάχη για τη Συλλογική Σύμβαση αφορά κάθε λαϊκό νοικοκυριό
Τη στήριξή της στον αγώνα των εργαζομένων εκφράζει η Λαϊκή Επιτροπή Περάματος. Καλεί το λαό της πόλης σε έμπρακτη αλληλεγγύη και συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση στις 22 Ιούνη.
«Η μάχη για την ΣΣΕ είναι μάχη για την απλή καθημερινότητα της ζωής μας, για το μεροκάματο, για τις συνθήκες εργασίας, για την υγιεινή, την ασφάλεια κ.λπ., είναι μάχη για το πώς τα φέρνει βόλτα το κάθε νοικοκυριό σήμερα. Είναι ο ρεαλισμός των εργατών!», τονίζει στην ανακοίνωσή της.
Η Λαϊκή Επιτροπή, μεταξύ άλλων, απαντά σε όσους κατηγορούν τους αγώνες των εργαζομένων για την ανεργία: «Οι δουλειές δεν έφυγαν ούτε από τη δράση των εργατών και του σωματείου, ούτε επειδή είχε αναγκαστεί η εργοδοσία να εφαρμόζει ΣΣΕ», αναφέρει και επισημαίνει πως οι δουλειές στη ναυπηγοεπισκευή και τη ναυπηγική βιομηχανία έφυγαν όχι μόνο από το Πέραμα, αλλά και από την Ελευσίνα, τη Σύρο, τη Χαλκίδα και «μετατοπίστηκαν στην Κίνα, στη Νότιο Κορέα, στην Ιαπωνία και κατά πολύ λιγότερο στην Τουρκία». Κινητήρια δύναμη για τα παραπάνω ήταν η κερδοφορία των μονοπωλίων και των εφοπλιστών, με βάση την οποία «μετακινούνται τα κεφάλαια στα σημεία που μπορεί να έχουν περισσότερα κέρδη». Αντίστοιχα, σήμερα, οι δουλειές που επανέρχονται εκφράζουν «τη διακηρυγμένη επιδίωξη επιχειρηματιών και μονοπωλίων να ενισχύσουν το δρόμο μεταφοράς εμπορευμάτων από την Ανατολή και την Κίνα στην Ευρώπη μέσω της Μεσογείου, άρα και μέσω της Ελλάδας».

 

ΠΗΓΗ: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Top