Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017
Κύρια στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο 2017:
Αύξηση καθαρού Κύκλου Εργασιών κατά 90% στα 13,3 εκ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2017 σε σύγκριση με 7,0 εκ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2016
Εκτιμώμενο κέρδος 11,4 εκ. δολαρίων και ισόποση αύξηση των ιδίων κεφαλαίων από συμφωνία αναχρηματοδότησης υφιστάμενου δανείου
Αγορά ενός επιπλέον σύγχρονου πλοίου τύπου Capesize και αύξηση της συνολικής μεταφορικής ικανότητας του στόλου σε 1,7 εκ. dwt
Προληπτική αναβολή των κυριότερων χρηματοοικονομικών ρητρών μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2018
Πρόσφατες εταιρικές εξελίξεις στο δεύτερο τρίμηνο 2017:
Συμφωνία χρονοναύλωσης του Capesize πλοίου Lordship για 18 με 22 μήνες που αναμένεται να συνεισφέρει περισσότερα από 10 εκ. δολάρια σε καθαρό Κύκλο Εργασιών
Παραλαβή και χρονοναύλωση του Capesize πλοίου Partnership για περίοδο 12 με 18 μήνες που αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 8.8 εκ. δολάρια σε μικτό Κύκλο Εργασιών
Διακοπή προγράμματος έκδοσης νέων μετοχών (At-The-Market)
5 Ιουλίου 2017 – Αθήνα, Ελλάδα – Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (η «Εταιρεία») (NASDAQ:SHIP) ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 13,3 εκ. δολαρίων. Στις 31 Μαρτίου του 2017, τα ίδια κεφάλαια της Εταιρείας ήταν 26,7 εκ. δολάρια και τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν στα 6,9 εκ. δολάρια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, παρατηρήθηκαν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς ξηρού φορτίου, ιδιαίτερα στον κλάδο των πλοίων Capesize. Στα συγκεκριμένα πλοία, ο ημερήσιος ναύλος εκτοξεύτηκε στα 20.000 δολάρια και οι αξίες τους ανέκαμψαν σημαντικά από τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του 2016. Όσον αφορά τη χρηματοοικονομική απόδοση της Εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2017, ο καθαρός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 90% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 λόγω του μεγαλύτερου στόλου καθώς και των βελτιωμένων συνθηκών της ναυλαγοράς. Επίσης, στο πρώτο τρίμηνο πετύχαμε μια ιδιαιτέρως επωφελή συμφωνία με μία από τις τράπεζές μας. Βάσει της συμφωνίας αυτής, θα έχουμε κέρδος 11,4 εκ. δολάρια και τα ίδια κεφάλαια μας θα αυξηθούν πλέον του 30% με την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης του σχετικού δανείου μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2017.
Το Μάρτιο του 2017, σύμφωνα με το επιχειρηματικό μας σχέδιο για επέκταση του στόλου με ποιοτικά πλοία, αγοράσαμε ένα ακόμα σύγχρονο Capesize. Το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο κατασκευάστηκε το 2012 στη Hyundai της Νοτίου Κορέας και μετονομάστηκε σε Partnership, παραδόθηκε στην Εταιρεία το Μάιο του 2017. Το Partnership ξεκίνησε πρόσφατα τη χρονοναύλωσή του με μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία ενέργειας για περίοδο δώδεκα με δεκαοκτώ μήνες και με υψηλό ναύλο στα 16.200 δολάρια την ημέρα. Με βάση τη δεκαοκτάμηνη περίοδο, η ναύλωση του Partnership αναμένεται να συνεισφέρει στην Εταιρεία περίπου 8,8 εκ. δολάρια σε μικτά έσοδα. Με την πρόσφατη παράδοση του Partnership, ο στόλος της Εταιρείας ανέρχεται σε έντεκα μοντέρνα πλοία (9 τύπου Capesize & 2 τύπου Supramax) με συνολική μεταφορική ικανότητα τους 1,7 εκ. τόνους.
Τον Ιούνιο του 2017, διακόψαμε το πρόγραμμα έκδοσης νέων μετοχών (At-The-Market) ύψους 20 εκ. δολαρίων. Από τον Αύγουστο του 2016 έως και τον Ιούνιο του 2017 αντλήσαμε περίπου 28,3 εκ. δολάρια από εκδόσεις μετοχών σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου και του προγράμματος «At-The-Market». Η Εταιρεία χρησιμοποίησε το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κεφαλαίων για να αποκτήσει πλοία σε ιστορικά χαμηλές τιμές, καθώς και για άλλες ιδιαίτερα επωφελείς συμφωνίες. Συγκεκριμένα, μέρος των νέων κεφαλαίων χρησιμοποιήθηκε για την απόκτηση των πλοίων Lordship, Knightship και Partnership, καθώς και για την κάλυψη μέρους της ιδιαίτερα κερδοφόρας συμφωνίας πρόωρης αποπληρωμής ενός δανείου μας.
Οι ανωτέρω συναλλαγές συνδυαστικά εκτιμούμε ότι απέφεραν κέρδος περισσότερο από 27,9 εκ. δολάρια στην Εταιρεία μας.
Αναφορικά με τα θεμελιώδη της αγοράς, πιστεύουμε ότι η συνεχής αύξηση της ζήτησης για πρώτες ύλες, και ο σημαντικά μειούμενος ρυθμός αύξησης του παγκόσμιου στόλου ξηρού φορτίου, θα συμβάλουν σε περαιτέρω άνοδο των ναύλων και των αξιών των πλοίων.
Από τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι ο κλάδος των πλοίων Capesize διαθέτει τα καλυτέρα θεμελιώδη στοιχεία και έχει τις καλύτερες προοπτικές στην αγορά του ξηρού φορτίου. Για το λόγο αυτό, η Εταιρεία θα συνεχίσει να επιδιώκει την απόκτηση σχετικών ποιοτικών πλοίων.
Συμπερασματικά, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η επιτυχής υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδίου, μαζί με τις βελτιούμενες συνθήκες στην αγορά ξηρού φορτίου, θα συνεχίσουν να προσδίδουν σημαντική αξία στους μετόχους μας.»