Η Diana Shipping Inc., ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το m / v Phaidra (πρώην Soya May), το οποίο κατασκευάσθηκε το 2013 και η χωρητικότητα του ανέρχεται σε 87.146 dwt. Επίσης η εταρεία
ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσω μιας θυγατρικής της , χρονοναύλωσε στην Koch Shipping Pte. Το πλοίο ξηρού φορτίου χύδην τύπου Capesize, m / v Semirio. Ο ημερήσιος ναύλος καθορίστηκε σε 14.150 δολάρια ΗΠΑ ημερησίως, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον δώδεκα μηνών. Το πλοίο «Semirio» είναι ένα 174.261 dwt πλοίο ξηρού φορτίου Capesize χτισμένο το 2007. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι, μέσω μιας θυγατρικής εταιρείας, συμφώνησε να παρατείνει την ισχύουσα σύμβαση ναύλωσης με τη Narina Maritime Ltd για ένα από τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου Panamax, το m / v Coronis, για μια ελάχιστη περίοδο 11 μηνών έως το μέγιστο δεκατέσσερις μήνες. Ο ναύλος την ημέρα φθάνει τα 9.000 δολάρια, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους. Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να αρχίσει στις 17 Μαΐου 2017.
Το «Coronis» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην πλοίου Panamax των 74.381 dwt που χτίστηκε το 2006.
Η απασχόληση του «Semirio» καθώς και η επέκταση της απασχόλησης του «Coronis» αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 8,06 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.
Συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατα παραδοθέντος πλοίου Phaidra, η Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 49 πλοία ξηρού φορτίου χύδην (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 4 Post-Panamax, 4 Kamsarmax και 23 Panamax). Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει ένα χύδην πλοίο Post-Panamax μέχρι τα τέλη Μαΐου 2017 καθώς και ένα ξηρό φορτηγό πλοίο Kamsarmax μέχρι τα τέλη Μαΐου 2017. Από σήμερα, η συνδυασμένη φέρουσα ικανότητα του στόλου , εξαιρουμένου των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 5,75 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 7,90 ετών.
Πηγή: Diana Shipping Inc.